četvrtak, 27. svibnja 2010.

some updates

Moj ortodontist mi je objasnio da me cijela operacije stavila 'korak nazad' i to ni malo ne zvuci dobro. Sve probleme koje sam trebal rijesiti s operacijom su ostali, i jos pored toga me sada imam extra... Za popraviti stetu moram ici cak u Cliforniju, jer to cise nije obicna operacija kojom je rijesava prirodni problem. Sada je to operacija koja treba rijesiti novo nastale probleme, a usput i poraviti stetu nacinjenu prvom operacijom u Zagrebu. Preporucena sam kod dr. je Dr. Arnett. Napravila sam termin 27.7. (moja godisnjica braka!). Sama konzultacija ce me kostati $550, i trajat ce 2-3 sata. Rekli su mi da ce na toj konzultaciji naapraviti sve potrebne slike, mjere itd. Isto tako ce mi znati reci da li sam 'spremna' za operaciju ovako kako jesam, ili moram imati neke dodatne pripreme (extra ordonotski rad, ili sl.). I priprema za operaciju s Dr. Arnett je puno drukcija, detaljnija, bolja: vec su mi rekli da ce me nekoliko tjedana prije pripremati s vitaminima, antibioticima, i ostalo, a i poslje operacije ima slicna terapija (vitamini, antibiotici). Nista toga u Hrv. nema.... i to mi je sada jos jedan dokaz kako tamo je to sve bez veze, srednja (do losa) kvaliteta.

Najvise me muci sama cijena operacija, i mislim da cu morati traziti donacije... Ja vec imam neki novac spreman, a i roditelji ce mi biti jedan od glavnih sponzora (hvala im puuuuno!), al bojim se da to nece biti dovoljno....
Tocne detalje cu znati 27.7.

Sutra idem na regularni pregled kod svog ortodonta i moram ga obavijestiti o terminu konzultacije s Dr. Arnett. Mislim da cemo ipak skinuti aparat u 6 mj, jer operaciju necu nikako moci imati prije 3 miseca 2011! (hm, sapnit cu vam razlog neki drugi put :) ).

Pozdrav svima!
G.

Nema komentara:

ovo je moja osobnost, a ti klikni i testiraj se :)

Click to view my Personality Profile page