četvrtak, 23. rujna 2010.

saga se nastavlja...

Sorry sto nisam pisala u zadnje vrijeme, ali nista se posebno nije dogadalo (naravno s mojom vilicom).
Jedino vazno sto se dogodilo je sto sam konacno otisla na konzultaciju u Californiu. Nasla sam se s Dr. Arnett i iako sam djelimicno ocekivala negativne vijesti ipak sam ostala u potpunom soku. Kako je Dr. Arnett ulazio preciznije u detalje meni je bila sve veca muka, a i bijes u meni. Dr. Virag i Dr. Jokic (Dubrava, ZG) nisu nista bolji nego moj postolar! Prestrasno! A jadni nasi ljudi u Hrvatskoj, koji nemaju izbor, alternativu, opcije i sl. nisu toga ni svjestni. I ako im sta i smeta poslije operacije svejedno im je, nikada nece znati istinu....Uh....

A sada cu vam pokusati prepricati strucnu analizu:

Broj komentara: 16:

Anonimno kaže...

Možeš li mi preciznije objasniti zadnju rečenicu,kome je svejedno...jel doktorima?i jel pacijenti nikada neće saznati istinu?
Hvala

Anonimno kaže...

Poštovana gospođo, čitajući vašu patnju shvaćam da su pogreške i neznanje od strane HR zdravstva dovelo vas do ovih problema. Preporućam da tražite od bolnice odštetu za fuš i tim novcem platite op u inozemstvu. Vi niste prvi slučaj, prije više godina bila je to isto jedna žena koja je od otštete platila reoperaciju u Ljubljani (kod doc. Hren). Ja sam isto zamalo završila pod nožem tih šarlatana ali igrom slučaja(ili Božjom providnosti)nisam i sada se spremam na operaciju kor doc. Hren u Ljubljani.

Anonimno kaže...

Pozdrav, zašto više ne pišeš ništa???

ancy kaže...

draga gloria,
žao mi je što nam tako rijetko pišeš... nadam se da će sve pozitivno završiti u vezi tvoje čeljusti...
Meni je evo prije 6 dana bilo točno godinu dana od operacije...sa ishodom sam prezadovoljna, jedino što mi se baš osjet nije vratio na jednom dijelu.
I u Zagrebu bih jedino preporučila profesora Uglešića...jer za takve stvari on je stvarno no 1.
Lijep pozdrav, Ana!

Ivana kaže...

Pozdrav,
ja sam trenutno u fazi razmisljanja o ovoj vrsti operacije.Moj problem je izbacena gornja vilica.A Beograd jedino meni dostupno mjesto gdje bih nasla doktora i eventualno izvrsila tu operaciju.Pa ako mozes da mi kazes koji je bio tvoj problem i kakve je greske prvi doktor napravio,koje su bile posledice toga?da li ova vrsta operacije spada u rutinske ili ipak komplikovane? i da li moze da utice negativno na izgled lica,posto sam citala iskustva nekih ljudi koji nisu zadovljni,npr tvrde da im je nos potpuno promijenio oblik..
Hvala

Anonimno kaže...

Draga Ancy,
drago mi je što si prezadovoljna ishodom operacije....koji je tvoj problem bio uvezi čeljusti?....ja sam,prošle godine bila samo na pregledu i razgovoru,ali se nisam odlučila na operaciju,kod mene je gornja čeljust mala u odnosu na donju...pošto sada,imaš iskustvo,da li bih išla na operaciju....izgled odličan,a neimati osjeta u jednom dijelu?
Puno ti hvala...
Lijep pozdrav,Marija!

ancy kaže...

Moja donja čeljust je preklapala gornju, što i nije bilo toliko vidljivo jer je bila hvala Bogu mala razlika ali me smetalo psihički. evo ovdje imaš slikice http://www.poliklinikabagatin.hr/korekcija-deformiteta-celjusti.php, ja sam imala progeniju.
što se kod tebe tiče neznam smeta li te to i psihički i fizički..i kakva bi ti razlika bila poslije operacije.
Ukoliko se odlučiš na konzultacije, preporučam ti prof.Uglešića, koji ima program gdje ti na tvojoj slici pokaže izgled prije operacije te približni izgled poslije operacije.
S tim da pri tvom slučaju, operira se samo gornja čeljust i tu ne gubiš osjet...barem mi je tako rekla cimerica u sobi u bolnici koja je imala operaciju gornje čeljusti a nakon godinu dana je došla izvaditi jedan vijak(trajalo je pola sata) i eto ona je bila prezadovoljna.
Nadam se da sam pomogla :)
Gloria, jako mi je drago da si nam se vratila i to još u hrv!!!
Čestitam na bebi i piši nam!!

Anonimno kaže...

Hvala,Ancy na odgovoru,ipak je najvažnije da si ti prezadovoljna ishodom operacije.Bravo....Bila sam kod prof.Uglešića na konzultacijama i ja mislim da je najbolji u tom području....Kod mene je također,progenija i smeta mi i psihički i fizički....nisam sigurna,ali mislim da se operiraju u takvom slučaju obe čealjusti,jer na donjoj mora biti rez.Pomogla si odgovorom i dobro je da se na ovaj način pomažemo.Jel ima nekih promjena,jeli sve uredu sada,nadam se da je sve dobro.Pozdrav tebi a i Glorii.

Anonimno kaže...

Hvala na odgovru,zaista je najvažnije da si ti Ancy prezadovoljna ishodom operacije....Bravo...Bila sam kod prof.Uglešića na konzultacijama,mislim da je najbolji od tima liječnika.
Ja,također imam progeniju i smeta me fizički,i mislim da se operacija radi na obe čeljusti,rez mora biti na donjoj.Kako si sada,nadam se da je sve u redu.Znam,da se mora biti odlučan,bez puno razmišljanja.Lijep pozdrav tebi,a i Glorii.

Anonimno kaže...

da li netko zna kakav je doktor Bagatin za operacije čeljusti?

Hvala!

Anonimno kaže...

Da li netko zna kakav je doktor Bagatin za operacije čeljusti?

Hvala!

Anonimno kaže...

Draga Ancy!

Ja sam se odlučila,idem na operaciju čeljusti.Ovi,gore komentari su sve moji.Još,te molim,možeš li mi reći,to što ti se nakon operacije nije u jednom dijelu vratio osjet....kako izgleda,ta smetnja,koji je to osjećaj ili bolje rečeno,koja razlika od onoga stanja prije operacije.....možeš li mi samo to malo opisati....to će mi puno pomoći,to me zanima,a ovo za izgled,česttam ti,drago mi je da uspješno i lijepo.Unaprijed Hvala!
Lijepi pozdrav!Marija

Anonimno kaže...

Poštovana Ancy,

možete mi molim vas,još samo reći,kako izgleda ka dvam se ne vrati osjet na nekom dijelu,koja je razlika prije i poslije operacije.
Hvala:pozdrav!

Anonimno kaže...

Ancy,možeš li mi reći,pobliže,kako izgleda ,kada,u jednom dijelu nema osjeta,samo razlika od prije i poslije...mada,radi toga ja neću odustati od operacije,jer i tog sam rizika svejsna...i znam da sada tako to mora biti i to prihvaćam...imam jaku volju i želju konačno ići na operaciju.Hvala.

Jasna

G.C. kaže...

Taj osjecaj uturnutosti je drukciji za svakoga. Meni npr. su gornje desne poprilicno uturnute i slabo ih osjecam, samo osjecam intezivan dodir (kad se ubodem cackalicom npr, ili slicno iako me jos uvik malo strah koristiti cackalicu bas zato sto nemam 100% osjecaj), donje desne osjecam malo vise od gornjih s tim da ih pak najmanje osjecam naprijed a vise dublje u usnoj supljini. Cudan je to osjecaj ali ne smeta i vrlo lako se naviknuti. Mozda zato sto intezivna zatrnjenost traje jako dugo poslije operacije preko cijelog tog dijela lica pa onda kad nakon nekoliko mjeseci mali dio ostaje zatrnjen nije strasno. Moja prijateljica npr. ima neki cudanj tako zatrnjeni osjecaj samo na vrhu jezika. Ona ga opisuje kao kad se opeces na caj i ne smeta joj uopce.

Unknown kaže...

Da, to je nažalost istina..dobrih liječnika je jako malo, treba se dobro raspitati i poslušati nekoliko mišljenja...
split zubni implantati

ovo je moja osobnost, a ti klikni i testiraj se :)

Click to view my Personality Profile page