ponedjeljak, 25. siječnja 2010.

mmm, ta hrana...

I tako sam ja konacno imala prvi test javnog hranjenja i ispalo je super! Iako mi izlasci u javnost nisu bili omiljeni od operacije, a posebno ne izlasci u restorane jer, hm, sta bi ja tamo?!, ovaj vikend je sve ispalo super. Moji najblizi (hvala vam PUNO) mi stvarno daju podrsku i uvjeravaju me da izgledam OK pa sam se tako odlucila s prijateljim i drustvom izaci vani. Prvo smo isli u NY na sajam brodova (a joj kakvih samo ima - teska objest ustvari) i za cudo nitko nije ni primjetija kako ja izgledam :). Uglavnom, poslije izlozbe smo isli u neki super grcki restoran i ja sam jela puno toga. Uglavnom su to bila samo predjela, jer grci na svu sricu prave predjela u stilu pasteta pa sve bilo prilagodeno mojim trenutnim sposobnostima :) Osim toga, sve je bilo super ukusno a ja zadovoljna i sita!


Eto, sad vec nakon 40 dana mogu reci da se stvari vracaju u normalu. jos uvik ne mogu otvoriti usta vise od jednog prsta, i djecija cetkica za zube ne moze ni stati imedu kutnjaka al i na to se naviknes. lice mi naravno jos uvik oteknuto, al dosta manje. Mislim da je sada najveci otek po sredini lica, i zbog toga mi je nos sirok i to me zivcira. Nadam se da nece tako ostati, iako me zabrinjava cinjenica da su mi skratili gornju celjust za 3mm i to mora ostaviti neke tragove na nos al dok otek ne padne ne znam kako ce to sve izgledati.
Boli nema, jos uvik! i to je super. Puno ljudi po blogovima pise da ih zatrnjenost lica smeta, al meni to i nije tako strasno. Je brada je zatrnjena i ne osjetim hrano i sl. na njoj, al ionako ne jedem u javnosti tako cesto pa to i nije bed. Gornji dio lica je uglavnom statican pa mi ni ta zatrnjenost ne smeta. Sve u svemu, tek sada se stvarno dobro osjecam, i mislim da je drugi tjedan nakon operacije bio los, treci stvarno los, a od tada nadalje se stvari poravljaju.
Sljedeci tjedan pocinjem raditi i drago mi je sta sam imala dovoljno vrimena za potpun oporavak. Iako nema neke izrazite boli, mislim da treba dugo vrimena da se samopouzdanje vrati i zato bi svima preporucila min. 6 tjedana oporavka.

Nema komentara:

ovo je moja osobnost, a ti klikni i testiraj se :)

Click to view my Personality Profile page