nedjelja, 17. siječnja 2010.

1 misec !

Prosao je 1 misec od operacije! Imam osjecaj da je to tako dugo trajalo, puno duze nego 30 dana...
Uglavnom sam jos nateknuta iako je vecina oteka pala. Sad je ostalo jos mozda 20% i to me naravno nervira. Lice mi izgleda kao monkey face, iako mi svi kazu da si to umisljam - mozda. Jedino pozitivno u svemu ovome je sta nema boli. Ponekad neki zivci se javu, i trnci i slicno, al nista strasno. Ustvari je najgore kad me nesto svrbi a ja se ne mogu pocesati jer ne osjecam.
Vecina lica mi jos zatrnjena, ukljucujuci nepce, i zubno meso. Srica sta je jezik jos ziv :) pa mogu barem dio hrane okusiti, naravno onaj dio koji mogu jesti a to je jako mali dio.
Blagdani su bili najgori: sva ta hrana, pecenja, kolaci, zdravice itd... a ja neke sokice, juhice, jogurte uf! Al sad sam i tu bolja, vec mogu kasastu hranu a ne samo tekucu tako da je danas na meniu bila riba i spinjaca, sve naravno uredno zgnjeckano, i gutljaj vina :)

Bila sam i na kontroli kod svog ortodonta nakon sta sam se vratila i nasao je gresku (ops!) al je reka da ce se sve to ispraviti aparatom - hm, nadam se. Al odlucila sam vise ne misliti na to s toga vice necu ni pisati/pricati o tome.
Osim toga sve drugo izgleda ok, i vec mi je malo lakse stavljati/skidati gumice. U ovim paketicima ode sam dobila neku super alatic za pomoc pri stavljanju gumica i bas je zakon.
Sljedeci termin mi je za 4 tjedna pa cu mozda i skupiti snage da ga pitam koliko jos dugo trebam nositi aparat.

Nema komentara:

ovo je moja osobnost, a ti klikni i testiraj se :)

Click to view my Personality Profile page