petak, 26. veljače 2010.

slike...

 kaze dr. da su ovo u donjoj vilici vide 13-ice (13mm) - ouch!


U gornjoj vilici ih ima 4x4! 
Sada kad sam se vec malo oporavila pokusavam zamisliti kako su oni stavili ove cetiri plocice sa ovim svim vidama, ovako visoko.
Na ovoj se slici dobro vidi duzina donjih vida (po 3 na svakoj strani)

I ne, ne sviram na metal detektoru :) jer su vide od titanija.
Al sato svaki kasalj, i svako zijevanje i kihanje i puhanje nosa osijecam preko svih zubnih korijena. Ponekad imam osijecaj kao da su otvoreni i to mi je grozno - al ne dajte se zastrasiti vi koji ocekujete operaciju, to sve nije nista strasno, i na svu srecu nista bolno. Neugodan osijecaj ponekad, ali nista vise od toga!

Broj komentara: 9:

Anonimno kaže...

bok..samo me zanima koliko si dugo nosila aparatić?

Anonimno kaže...

aha vidim sa strane :)...od 2007.,a 2009. si išla na operaciju..

G.C. kaže...

sad vec 2god i 4 miseca - i vise ne mogu...
sljedeci tjedan cu viditi ortodonta opet i pitat cu ga kad ce kraj

Anonimno kaže...

znači prije svake operacije čeljusti on se nosi oko 2 god.?

G.C. kaže...

to je sve relativno, ja sam trebala nositi 2g jer su mi zubi bili jako krivi, i trebalo ih dosta izvaditi (5!).
jedan moj poznanik nosi aparat samo 6mj i sad u lito mu je operacija...
ima jos jedna osoba na blogu slicnom mom koja isto nosi aparat samo 6mj prije operacije

Anonimno kaže...

ok..hvala ti na odgovoru.

Anonimno kaže...

Draga Gloria,

eto pošto se i ja spremam na operaciju (malo neodlučno) poslala sam ti par upita u vezi operacije i oporavka na e-mail, molim te kad nađeš vremena da se javiš. I hvala ti, super si !!!!

Ana Marija

ancy kaže...

bok Gloria, eto poslala sam ti mail sa nekoliko pitanja s obzirom da se i ja uskoro spremam na operaciju...pa bih voljela da nađeš vremena da me malo ohrabriš :-)

G.C. kaže...

Ancy, primila sam tvoj komentar ali ne i email. Probaj opet poslati i rado cu ti odgovoriti

G

ovo je moja osobnost, a ti klikni i testiraj se :)

Click to view my Personality Profile page