ponedjeljak, 19. travnja 2010.

17 tjedana!

Wow! Ne mogu ni vjerovati da je vec proslo vise od 4 mj. od operacije. Ponekad i zaboravim sto se dogodilo i mislim da je to dobro. Sada jedino brojim dane do skidanja aparata - KOJEG MI JE VISE DOSTA!!! A posebno kada mi je Emma rekla "mama, ja se tebe niti ne sjecam bez aparata za zube!" Pre strasno!

Bila sam na kontroli kod ortodonta, i tamo se nista ne dogada: stavi mi novi powerchain, eventualno pokida savove (koji jos uvijek izvire iz svih smjerova i bockaju i zuljaju).
Za sljedeci tjedan mi je pripremio 'fine tuning' zicu kako je on rekao. Samo se pitam zasto nisam dobila tu 'u fino' zicu prije 3 mj; jer od 9 mj. prosle god mi zice nisu promjenjene...
Al dobro, eto nastavit cu mu vjerovati, jer valjda on zna sta radi!
Pitala sam ga (konacno skupila hrabrosti) kad cemo skiniti apart, i on je rekao u 6mj! Yes!!! To jedva cekam jer su mi sve desne vec unistene. Jednim dijelom ih uopce ne osjecam, a onda kad cistim zube koncem osjecam sve zivce ispod desni - i to je grozno. Jos su mi i nateknute i crvene i samo se strah da ne dobijem jos neki extra problem zbog toga. Pokusavam ih cistiti najbolje sto mogu, al vec 2.5 godine aparata mislim da stvarno ostavlja tragove.
Jedva cekam ciscenje, pa izbjeljivanje - e tek onda me pitajte jel sam zadovolja resultatom. Ustvari cesto dobijem to pitanje, i jos ne znam kako odgovoriti... Mislim da nikad necu biti zadovljna zbog te 'greske' i to ce mi uvijek smetati! Funkcionalno, mislim da je sve ok i tu vidim/osijecam najvise napretka. Novi polozaj vilice je ok, i vec mogu jesti svasta: cak i janjece odreske sa zara, bez pribora :) E to je uspjeh!
Kad se ne gledam u ogledalo osijecam se ok s novim polozajem vilice, medutim kad se pogledam u ugledalo stvari se malo mjenjaju - donja vilica mi je sada izrazenija nego prije, a nos mi je jos uvijek siri nego inace. Kako sam jos uvijek natecena u predjelu nosa, jos ima nade da se malo suzi kad sve splasne :)
Al valjda cu se i na to sve navikuti (...jednog dana).
Kad sam opustena donja vilica je malo uvucena prema unutra, ali kad zagrizem kako je planirano onda je polozaj idealan. Ovo me malo buni, i ne znam sto je ispravno - moram si napisati notu da se sitim pitati dr. sljedeci tjedan.

Mozda stavim nove slike uskoro (ako nadem neke dobre, hehe).
Eto to je sve za sada...radim (mislim trebala bi) pa idem!
Veliki pozdrav svim vjernim citaocima, i hvala vam na lijepim rijecima i ohrabrenju.

G.
"life is beautiful"

2 komentara:

ancy kaže...

ej Gloria,
sad si me malo zaplašila sa tim uvučenjem čeljusti...
postoji li mogućnost da to ne primjete drugi već samo ti s obzirom da ti je to uvijek tu negdje u podsvijesti?

i daj slikice...vjerujem da se svi veselimo.
Veliki pozdrav, Ana!

G.C. kaže...

ma nije to tako strasno... samo kad slozim zube kako trebaju biti onda imam 'nategnuti' osjecaj, jer kad sam opustena onda mi donja vilica stoji malo prema unutra (opusteno stanje).
Ali da, dobro si rekla, sve ja to previse analiziram :)

hvala na komentaru, i posalji mi ponovno svoj mail jer ga nisam dobila

Pozdrav,
G

ovo je moja osobnost, a ti klikni i testiraj se :)

Click to view my Personality Profile page