srijeda, 23. prosinca 2009.

Dan Operacije + prvi dan

Operacija je bila uspjesna! Al samo mi smeta sto “pusenje ni dozvoljeno u bolnici” je ipak samo na papiru, tako da mi je i operacijska kosuljica, iako cista i opeglana, ipak smrdila na dim cigareta. Nimalo higijenski ni ugodno! Ovo zasluzuje pismo G. Milinovicu

Sto se tice samo operacije, najzanimljivije je to sto nije bila tako komplicirana kako je moj originalni kirurg planirao: nisu radili LaFort I u tri dijela jer bi to dodano zakompliciralo zahvat i oporavak...
Gornju vilicu su podignuli za 3mm i uvuklji za 3mm, a donju vilicu su izbacili za 4mm! Uh! Jako sam natecena!

Prvo jutro poslije mi je bilo najteze jer sam morala ocistiti svu krv iz usne supljjne. Obavezan alat: baby cetkica za zube! Nakon toga sam cak uspjela jesti! Ortodont mi nije stavio gumice odmah, i time mi je olaksao disanje i pranje. Nakon 24h, ipak, sam dobila gumice da mi izvucu donju vilicu vani. Od tada pijem i jedem preko sprice.
(sa sobom ponijeti dosta papira)

Nema komentara:

ovo je moja osobnost, a ti klikni i testiraj se :)

Click to view my Personality Profile page