ponedjeljak, 7. prosinca 2009.

Estetika? NE!!!

Evo jedan post za sve one... znaju oni koji su:
Hvala Wired Lady!
Ovo NIJE za Proljepsavanje
“Sto mrzim kad ljudi automatski misle da nosim aparat i idem na operaciju iskljucivo da si “uljepsam svoj zivot”.
Varate se!
Nema sanse da bi se ja podvrgla ovoj proceduri: 2 godine (i jos…) nosenja aparata SAMO za ljepotu. Ne bas... aparat je samo ‘dodatak’ za glavnu rekonstrukciju sto me ceka, zvanu “operacija celjusti”, da bi se sprijecio zivot jada i boli.”


Ovo je isjecak iz bloga, osobe koja je prosla istu operaciju koja mene ceka i kad sam to procitala kao da mi je netko ukrao misli i osjecaje i objavio ih vec odavno. Vjerojatno se mi svi kandidati ovakve operacije tako osjecamo… i lipo je znati da ima netko tko ce ti dati potporu i razumjevanje, pa makar i ovom virtualnom svijetu.
I kako kaze Wired Lady, idem kod frizera za ljepotu. I sminkam se za ljepotu. A imam apart s poveznim gumicama u ustima vec 2 god. (+ jos sljedecih 6mj) da mi se vise ne koci vilica u sredini razgovora, i da mi vise ne preskace vilica dok zvacem, itd!
A kad mi djeca iz prvog razreda (kad idem pokupiti Emmu iz skole) upru prstom u usta i kazu “you have braces!”…
Kao i Wired Lady, samo sam to morala reci, i olaksati se!


ovdje mozete procitati original post: http://wiredlady.blogspot.com/2008/09/this-is-not-for-beautification.html

Nema komentara:

ovo je moja osobnost, a ti klikni i testiraj se :)

Click to view my Personality Profile page