subota, 26. prosinca 2009.

Peti Dan - gumice

Danas sam dobila stalne cvrste gumice! Dermatolog me je odve u svoju ordinaciju i prvo skinuo ove privremene gumice. E a tada mi je rekao da zinem! HaHa... Al njemu nije bilo smjesno pa je rekao ili da sama zinem ili ce mi on otvoriti usta - sama, molim! Isprao mi je zube i usnu supljinu i na moje iznenadenje stvarno nije bilo nikakve boli. Medutim meni je isto doslo jako lose (mucnina i vrtoglavica) tako da je taj postupak trajao malo duze... a to me ustvari i ljutilo! Je, lipo od njih sta su mi dali vrimena da dodem sebi prije nego oni nastave, al sta to sve duze traje meni je bila veca muka tako da sam ih i ja sama pocela pozurivati. Ma sve dobro zavrsilo samo su mi sada zubi tako jako stegnuti da slabije govorim (nerazgovjetnije) i teze mi je jesti. Zadnja dva dana sam jela sa spricom, al sada ni za spricu vise nema mjesta...

Al ima jos jedna veselija vijest - Andrea (moja mlada, 1.5g) je danas prvi put dosla kod mene!!! Do sada me se bojala :(

Nema komentara:

ovo je moja osobnost, a ti klikni i testiraj se :)

Click to view my Personality Profile page