srijeda, 11. studenoga 2009.

Odluka je pala...

Konacno sam upoznala svog buduceg kirurga, i moram priznati da sad osjecam veliko olaksanje. Skroz sam bila nervozna oko svega, sve te promjene/iznenadenja u zadnji tren... i jutros na putu na sastanka mi nisu bili samo leptirici u zeludcu nego ptice golubice :)! Al sve bilo super, cili je razgovor bija jako opusten i Dr. mi je lipo objasnija cilu proceduru koja je vise-manje ista kao i ode (Veliko Olaksanje!). Ustvari mi je cak dao nadu za relativno brz oporavak - super (ja sam ocekivala 1g.) Operacija je dogovorena za 16.12!!! Da znam, blagdani...hrana...kolaci....zdravice....veselje....al nema veze, sve ce biti puno slade do godine! Naravno, uz savrsen osmjeh :)
I eto, sada mi samo preostaje logistika: ko ce sve na putovanje? Ko iz potpore, a ko za gust! Boris (muz) ne moze od straha ni pomisliti da ostane ode sam sa obe cure, tako da je vrlo vjerojatno da cemo svi doci!

Ima samo jedan cudni detalj koji sam umalo(!) zaboravila: originalni plan operacije ukljucuje "Le Fort 1 three pieces" a moj Dr. iz ZG nije znao sto bi to trebalo znaciti "3 pieces" (u tri djela). Hm?! Srica, sutra idem kod ortodonta na redovnu kontrolu pa cu ga pitati za objesnjenje.

Nema komentara:

ovo je moja osobnost, a ti klikni i testiraj se :)

Click to view my Personality Profile page