srijeda, 11. studenoga 2009.

Originalni plan operacije

Ovo je moj originalni plan operacije, koji su izradili Dr. Lipkin (moj ortodontist) and Dr. Han and Dr. Moss (nesudeni kirurzi)

  1. Le Fort 1 three pieces, without bone graft
  2. Sagittal Split Osteotomy with rigid fixation
  3. Genioplasty, sliding, single piece

     
     


     Dr. iz ZG me uvjerio da je sve ovo jako jednostavno (hm, ne zvuci mi bas al uzet cu ga na rijec); s iznimkom da je #1 malo zbunjujuci zbog "three pieces" - kako sam rekla u prijasnjem postu, sutra cu dobiti detaljno objesnjenje za to pa cu javiti.
    Medutim, isto tako, Dr. je justros napomenuo da #3 Genioplasty (brada) mozda cak nece biti potrebna jer navodno sada mi brada i nije tako losa a pomicanjem donje vilice ce se mozda dobiti dobar resultat da je nece trebati jos dodatno obradivati - e ovo se stvarno nadam da bude istina!!!

    1 komentar:

    G.C. kaže...

    3-pieces Le Fort I objasnjenje u novom postu od 1.12. - scary thing...

    ovo je moja osobnost, a ti klikni i testiraj se :)

    Click to view my Personality Profile page