utorak, 10. studenoga 2009.

razgovor s kirurgom

I tako nakon dvi godine nosenja aparata, 5 izvadenih zubi, (puno ulozenih novaca) tocno pred operaciju saznam da mi je osiguranje nece pokriti - e tako vam je to kad se zivi u 'naprednim' zemljama.
Uopce vam nemogu opisati razocaranje u tom trenutku, a tek sok saznanja cijene! Uf!

I tako u potrazi za rijesenjem sam se odlucila ovo operaciju napraviti u Zagrebu, u Dubravi. Stupila sam u kontakt sa dva glavna kirurga i moram priznati da su bili jako ljubazni i odgovorili na sva moja pitanja.
Sutra se ustvari nalazim s jedim od njih koji je slucajno u New York-u bas ovaj tjedan - idealno! Pregledat ce moj slucaj i reci mi kako ce se to sve izvesti u Hrvatskoj. Nadam se dobrim vijestima, jer sve mi je to neka muka... cili tretman mi je bija ode a sad za to najvaznije i najteze idem nekom strancu u ruke... Ma valjda ce sve biti dobro.

Sutra, poslin razgovora s Dr., cu pisati o detaljnom planu...

3 komentara:

S kaže...

Hvala na komentaru na mojoj stranici, vidim da si nasa, pa reko da ti odgovorim. Ja sam iz Podgorice, Crne Gore i zivim u New Yorku. I meni je 27 godina i imacu operaciju Lefort I Mandibular Osteonomy and maybe genio (chin). Znas li kad ce ti biti operacija?

G.C. kaže...

Bok Sue! Bas mi je drago cuti da samo blizu (i od tamo, i sad tu!). Danas smo dogovorili operaciju za 16.12. (tentative, though, it may slip to 17.12) U svakom slucaju sad je STVARNOST i trebam se ozbiljno pripremiti. Vjerujem da i tebe drzi nervoza - pisat cu novosti, a i pratit cu tebe na tvom blogu.
Sretno i cujemo se!

S kaže...

Ovi moji doktori su bas spori, pa sad misle da ce operacija biti u Januaru, ja sam se nadala u Decembru ali i sama znas kako ovamo polako sve rade. Meni se jos uvijek sve cini ne realno, kao da taj dan nikad nece doci. Ali kad mi budu dali datum operacije onda ima bas da me nervoza drzi, necu znati za sebe hehe. Sve najbolje ti zelim sa ovom procedurom, bicemo u kontaktu :)

ovo je moja osobnost, a ti klikni i testiraj se :)

Click to view my Personality Profile page